فلسفه ی خط های کونگ فو توآ

با مدیریت استاد محمدرسول کریمی- سایت اختصاصی محمد رسول کریمی



پیامبر (ص) می فرمایند که از بهترین صدقه ها یاد دادن دانسته ها به دیگران است.

***


اطلاعیه:
باشگاه از 17 خرداد ماه اغاز خواهد شد
روزهای زوج و فرد از ساعت 18 الی 19:30
مکان :
خیابان معراج جنوبی - کوچه 22 - اولین کوچه فرعی سمت چپ
***


وفات حضرت زینب (س) در مجمع زینبیون اردیبهشت 1393
با نوای گرم : کربلایی حسین عینی فرد


***

باشگاه فرهنگی ، ورزشی و مذهبی رزمیکاران صاحب الزمان (عج) رفسنجان

فلسفه ی خط های کونگ فو توآ
|

خط 1 آناتوآ

آناتوآ به معنای شاهین نمای ترازوی جهان از تن وروان و گوهر بودگی انسان و کشف سلسله زمان و نفوذ به مرز دانایان و آگاهی به آزادی انسان است. آناتوآ به معنای من مساوی تو و تو مساوی من و من و تو به معنی ما و ما یعنی عالم کیهان و مجموعه اسرار آشکار و پنهان که راز جهانش می‌خوانیم. آناتوا با 515 تکنیک، ترکیب و عکس العمل سازی و خاصیت های موجی بر اسرار هندسی و خلاف حرکت بدنی در مسیر عالم ذرات است.

خط 2 آتادو

آتادو به معنای اسرار خلقت یا هستی و یا نبرد به ترکیب نیستی است. آتادو با 1353 تکنیک، ترکیب و عکس‌العمل سازی و خاصیتهای خلاف موجی به منظور برگردان عالم ذرات و اندیشه حیات است.

خط 3 سوتو

سوتو به معنای مرز دانایی و خروج از دایره خام عقلی و انهدام ترس از زندگی است. سوتو با 1873 تکنیک، ترکیب و عکس‌العمل سازی و خاصیتهای موجی بر اسرار هندسی در دانشکده انشاء تن وروان می ‌باشد.

خط 4 سام سامائه

سام سامائه به معنای کاوش است به معنای آدمی چیست؟ انسان چیست؟ تولد آغاز و آغاز تولد او هستی است یا نیستی و یا هستی و نیستی او یکی است. گردیدن انسان به چیست؟ سام سامائه با 3993 تکنیک، ترکیب و عکس‌العمل سازی بر اساس دانشکده انشاء تن و روان تشکیل یافته است.

خط 5 مایانه

مایانه به معنای تو و من و من و تو و تو و طبیعت مربوط به من و توست. تشکیل یافته از 1225 حرکات جابه‌جایی با پیچشهای دورانی و استفاده از دستگاههایی به نام روما در تمرین مبارزات می باشد.

خط 6 کوآنا - وست مایانه

کوآنا به معنای تضاد، به معنای صفوف نامناسب، ناهنجاریهای روانی وعدم آشنایی به عالم کیهان و ترسان از ورود به جهان تفکرآمیز و فلسفه گرایی و از حرکات و اسرار فیزیکی انسانی عدم توجه به علوم بنیانی و ناآگاهی به اساس روانی و ترسان براسرار مجهول انسانی و مجهود کردن انسان به درک آشکار عالم پنهانی که این نیرو متکی بر هفت مایگاه توآ سروده دانایی است.

 

قسمت دوم خط 6 وست مایانه

وست مایانه به معنای انهدام اختلالات بی معنی و نابود کردن ناهنجاریهای مبارزه انسان درمرز آشکار و پنهان به درک اندیشه ‌هاست. خط 6 مجموعاً تشکیل یافته از 5649 تکنیک وترکیب و عکس‌العمل سازی در دانشکده انشاء تن و روان می باشد.

خط 7 وایما باتو

وای ‌ما باتو به معنی پنجه مرگ است. این معنی در کونگ فو توآ ازهفت مایگاه نیایش به سازندگان اندیشه‌ها و دادرسی انسانها به شناخت و بررسیهای زیربناها و ایجاد انسان به بینشها و دانشها با اجرای 3301 تکنیک، ترکیب و عکس‌العمل سازی است.

 


سایت کربلایی حسین عینی فرد

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اخبار، دیگر سبک ها، ،
:: برچسب‌ها: فلسفه ی خط های کونگ فو توآ,
نویسنده : محمدرسول کریمی(مدیر سایت)
تاریخ : سه شنبه 3 / 1 / 1393
زمان : 10:24